FORMULARZ REKLAMACYJNY Szanowny Kliencie, wypełnij skrupulatnie poniższy formularz, zajmie Tobie to kilka minut a nasza firma otrzyma kompletne zgłoszenie reklamacyjne i będziemy mogli się nim szybko zająć celem jego rozpatrzenia.
1. sprzedaż bez montażu sprzedawcysprzedaż z montażem sprzedawcy
2. Data zgłoszenia reklamacji:
3. Reklamacje składa: KlientSprzedawca
Imię i nazwisko osoby składającej reklamację
4. Numer telefonu osoby składającej reklamację
5. Adres mailowy osoby składającej reklamację
6. Odbiorcą na fakturze jest: klient detalicznyfirma
Imię i nazwisko znajdujące się na fakturze
Nazwa firmy NIP
7. Wybierz sklep, w którym dokonałeś/as zakupu: —Proszę wybrać opcję—Salon ALEJE JEROZOLIMSKIE – płytki ceramiczne i wyposażenie łazienekSalon ALEJE JEROZOLIMSKIE – podłogi i drzwiSalon DOMANIEWSKA – podłogi, drzwiSalon FORT WOLA – płytki ceramiczne i wyposażenie łazienekSalon MARYWILSKA – podłogi, drzwiSalon ŁOMIANKI – płytki ceramiczne, wyposażenie łazienek, podłogi i drzwiSalon WOLSKA – podłogi, drzwi
8. Data dokumentu sprzedaży (faktury/paragonu) lub zamówienia
9. Numer dokumentu sprzedaży (faktury/paragonu) lub zamówienia
10. Adres, pod którym znajduje się reklamowany produkt/usługa
11. Data stwierdzenia przez klienta wady lub niezgodności towaru/usługi z umową
12. Na jaki towar/usługę składasz reklamację? (producent, nazwa, kolor, kod, opis)
13. Czy reklamowany produkt jest zamontowany? taknieinne
inna odpowieź
14. Czy jest w opakowaniu fabrycznym? taknieinne
15. Czy jest kompletny? taknieinne
16. Czy posiada uszkodzenia mechaniczne? taknieinne
17. Dokładny opis wady lub niezgodności towaru/usługi z umową (proszę opisać szczegółowo, czym spowodowana jest reklamacja?)
18. Prześlij zdjęcia reklamowanej wady (dodaj plik)
19. Żądanie reklamującego: —Proszę wybrać opcję—naprawawymianaobniżenie cenyinne
sprecyzuj swoje żądanie
20. Reklamację składam z tytułu: gwarancjirękojmi
Po otrzymaniu wypełnionego formularza reklamacyjnego, pracownik naszej firmy przeanalizuje zgłoszenie, jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje, zwróci się do osoby zgłaszającej reklamacje z dodatkowymi pytaniami. Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona w terminie ustawowym. Za datę zgłoszenia reklamacyjnego przyjmujemy datę w której będziemy w posiadaniu kompletnych informacji umożliwiających rozpatrzenie reklamacji. akceptuję powyższe zapisy
RODO
ZAPYTAJ O CENĘ
Imię i nazwisko (wymagane)
Twój email (wymagane)
Telefon (wymagane)
Nazwa produktu
Treść wiadomości (podaj jak najwięcej informacji na temat twojego zapytania: ile potrzebujesz towaru, na kiedy, dokąd dostawa, czy w wnoszeniem, czy z montażem - dotyczy podłóg i drzwi ?)
Załącz plik